Bannerlord - tworzenie królestw i poprawione Auto-Resolve w najbliższym patchu
Patch wprowadzi spore zmiany w mechanice rozgrywki. Jedną z największych z nich będzie dodanie możliwości tworzenia królestw od podstaw, niezależnie od głównego wątku fabularnego.Poniżej zamieszczamy opis wyciągnięty z patch note’ów wersji beta omawianej łatki – zasady działania powinny wyglądać mniej więcej tak, choć w pełnej wersji patcha coś może się zmienić.
Zaimplementowano funkcję Sandbox Kingdom Creation, która jest dostępna za pośrednictwem ekranu klanu i nie jest uzależniona od głównego wątku fabularnego. Gracze muszą mieć co najmniej 1 osadę i klan na 4. poziomie. Następnie gracze mogą wybrać kulturę swojego królestwa (na którą składa się kultura ich osady lub kultura własnego klanu), początkowe zasady (do czterech) i wreszcie nazwę – czytamy.
Aktualizacja wprowadzi też kilka poprawek w krytykowanym systemie automatycznego rozstrzygania bitew – m.in. wyeliminuje kilka bugów (w tym taki, który powoduje, że żołnierze pojawiają się w nieodpowiednim miejscu na polu bitwy) i umożliwi graczom wydawanie rozkazów dotyczących formacji oddziałów na początku misji.
Ostatnia poprawka, którą chwalą się deweloperzy, dotyczy bugów związanych z krzesłami w fortecy ludu Khuzait.
Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine 2020-05-22 14:52:56